Αρχική / Shopping / 13 τρικ που εφαρμόζουν τα σούπερ μάρκετ για να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα

13 τρικ που εφαρμόζουν τα σούπερ μάρκετ για να ξοδεύετε περισσότερα χρήματα

Υπάρχει λόγος που η μαμά μας, μας έλεγε, κάνε μια λίστα με τα ψώνια που χρειάζεσαι και μείνε σε αυτή.

Κάθε σημείο ενός σουπερμάρκετ, από το χώρο πάρκινγκ μέχρι το ταμείο, είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να σε κάνει να αγοράσεις περισσότερα πράγματα από όσα χρειάζεσαι και να ξοδέψεις περισσότερα χρήματα από όσα υπολόγιζες αρχικά.

Οι καταναλωτές μπορεί να πάνε σε ένα μάρκετ για να αγοράσουν λίγο γάλα και να φύγουν με ένα καλάθι, ή καρότσι μερικές φορές, γεμάτο. Κι αν στα χρόνια των γονιών μας, το πορτοφόλι τους είχε λίγα χρήματα, πράγμα που περιόριζε κάπως τις  άσκοπες αγορές, στην πορεία, με την χρήση των καρτών, χάθηκε τελείως ο έλεγχος στο καλάθι της νοικοκυράς.

Δείτε παρακάτω 13 έξυπνα τρικ που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις αγορές του καταναλωτή…

We'll start with the shopping cart. This 1938 invention was designed to let customers make larger purchases more easily

1. Το καροτσάκι για τα ψώνια εφευρέθηκε το 1938 με σκοπό να ωθεί τους τους καταναλωτές να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες, χωρίς να χρειάζεται να κουβαλάνε τα ψώνια τους.

Most supermarkets put high margin departments like floral and fresh baked goods near the front door, so you encounter them when your cart is empty and your spirits are high.

2. Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ τοποθετούν τμήματα προϊόντα λουλουδιών ή τα τροφίμων φούρνου κοντά στην είσοδο. Με αυτό τον τρόπο μεγαλώνει η πιθανότητα αγοράς αυτών των προϊόντων όσο το καρότσι σας είναι ακόμα άδειο και το ηθικό σας υψηλό.

Another reason to start with flowers and baked goods is the smell, which activates your salivary glands and makes you more likely to make impulse purchases. Likewise these pleasant departments put you in a good mood and make you more willing to spend

3. Ένας ακόμα λόγος που τοποθετούν τα λουλούδια και τα φρέσκα ψωμάκια στην είσοδο είναι η μυρωδιά, η οποία ενεργοποιεί του σιελογόνους αδένες και αυξάνει τις πιθανότητες να κάνετε αυθόρμητες αγορές ενώ επίσης σας φτιάχνει τη διάθεση και οδηγεί σε μεγαλύτερο καταναλωτισμό στην πορεία.

Supermarkets hide dairy products and other essentials on the back wall so that you have to go through the whole store to get to them.

4. Από την άλλη τοποθετούν τα καλλυντικά στο βάθος του καταστήματος ώστε να πρέπει να διασχίσετε όλο το κατάστημα και άρα να αγοράσετε αυθόρμητα και άλλα προϊόντα μέχρι να φτάσετε σε αυτά.

5. Οι διάδρομοι είναι κατασκευασμένοι με τέτοιο τρόπο ώστε να κατευθύνουν τους καταναλωτές να τα διασχίζουν μόνο σε ευθεία γραμμή και να μην κόβουν δρόμο για να πάνε στον διπλανό διάδρομο.

6. Στα περισσότερα καταστήματα οι καταναλωτές αναγκάζονται να κινούνται από τα δεξιά προς τα αριστερά, όπως ακριβώς συμβαίνει και με την οδήγηση οχήματος έτσι αυθόρμητα τα προϊόντα που αγοράζουμε τείνουν να βρίσκονται στο δεξί μας χέρι, γι αυτό και τοποθετούνται ανάλογα.

The items the store really wants you to buy are at eye level. In the cereal aisle, for instance, bulk cereal is placed at the bottom. Healthy cereal is placed at the top. Expensive brand name cereal goes right at eye level. Favored items are also placed at the end of aisles.

7. Τα προϊόντα και τα τρόφιμα που θέλει το σούπερ μάρκετ να προωθήσει περισσότερο βρίσκονται στο ύψος των ματιών του καταναλωτή, όπως για παράδειγμα τα επώνυμα και ακριβά δημητριακά. Τα υγιεινά βρίσκονται στο ψηλότερο ράφι, ενώ τα φθηνότερα στο κάτω κάτω όπου το μάτι συνηθώς δεν τα βλέπει.

8. Τα δημητριακά που έχουν την περισσότερη ζάχαρη αλλά και όσα αγαπά κάθε παιδί και θα αρπάξει στο χέρι παρακαλώντας τους γονείς να το αγοράσουν, βρίσκονται πάντα στο ύψος του παιδικού ματιού.

9. Τα σημεία όπου σας προτρέπουν να δοκιμάσετε νέα προϊόντα έχουν σκοπό να σας καθυστερήσουν προκειμένου να προωθήσουν τα νέα τους τρόφιμα.

Size matters. In crowded stores people spend less time shopping, do less impulse shopping, purchase fewer items, are less social and more nervous
. Notably Asians are more tolerant of crowding, while the British are the least tolerant.

10. Το μέγεθος μετράει. Τα σούπερ μάρκετ που έχουν πάρα πολύ κόσμο, αποθαρρύνουν τους καταναλωτές από το να παραμείνουν πολύ χρόνο μέσα και να κάνουν επομένως αυθόρμητες αγορές. Οι  καταναλωτές αποθαρρύνονται να ψωνίσουν, γίνονται νευρικοί και λιγότερο κοινωνικοί και επιδιώκουν να αποχωρήσουν όσο πιο γρήγορα γίνεται, αγοράζοντας τελικά λιγότερα πράγματα.

11. Τα ζεστά χρώματα είναι πιο φιλικά προς τους καταναλωτές.

12. Έρευνες έχουν δείξει ότι η απαλή μουσική κάνει τους ανθρώπους να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, ενώ η δυνατή μουσική τους κάνει να κινούνται γρήγορα μέσα στο σούπερ μάρκετ. Η κλασσική μουσική, ωθεί τους καταναλωτές να αγοράζουν πιο ακριβά προϊόντα.

13. Το πιο επικερδές σημείο σε ένα σούπερ μάρκετ είναι αυτό που βρίσκεται στο ταμείο. Αφού περιμένεις αρκετή ώρα στην ουρά τελικά θα υποκύψεις στην αγορά ενός γλυκίσματος που εδώ και τόση ώρα λιγουρεύεσαι ή στην αγορά του περιοδικού που ξεφυλλίζεις περιμένοντας τη σειρά σου.

Επιμέλεια άρθρου: Έλενα Αλεξάνδρου

* Απαγορεύεται η αντιγραφή, επικόλληση και αναδιανομή του συγκεκριμένου άρθρου χωρίς την πρότερη έγκριση του mommyandthecity.gr και του συγγραφέα/αρθρογράφου του.

Δείτε Επίσης

17-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82-%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%bf%cf%8d-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bc

Ιδέες για μικρούς χώρους: 21 υπέροχες προτάσεις για το σαλόνι σας

Εμείς συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε 21 όμορφα σαλόνια για μικρούς χώρους, για να εμπνευστείτε καθώς σχεδιάζετε …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: