Αρχική / Μητρότητα / Εγκυμοσύνη / Οδηγός επιβίωσης για εγκύους τους καλοκαιρινούς μήνες

Οδηγός επιβίωσης για εγκύους τους καλοκαιρινούς μήνες

pregnant

Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης οι μαμάδες έχουν την τάση να ζεσταίνονται περισσότερο από ότι συνήθως. Σας δείχνουμε μερικά tips για να επιβιώσετε τους καλοκαιρινούς μήνες της εγκυμοσύνης.

1. Ετοιμαστείτε για βουτιές

Είτε είστε στην παραλία , είτε σε μια πισίνα είτε στην αυλή κάποιου ,  μια βουτιά σε κάποιο δροσερό  μέρος φέρνει γρήγορα τη θερμοκρασία του σώματός σας προς τα κάτω και βοηθά στη ρύθμιση του εσωτερικού σας θερμοστάτη . Το κολύμπι βοηθά επίσης σε οποιοδήποτε ισχιακό πόνο που μπορεί να αντιμετωπίζετε, λόγω της επιπλέον πίεσης στην πλάτη .

2. Μειώστε το αλάτι

Η μείωση της πρόσληψης νατρίου είναι ένας εύκολος τρόπος για να βοηθήσει στη αποτροπή της διόγκωσης κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών .  Αντί του αλατιού  στο φαγητό σας , δοκιμάστε να προσθέσετε περισσότερο άρωμα από βότανα και μπαχαρικά .

3. Πίνετε περισσότερο Νερό

Προσπαθήστε να πίνετε πάνω από 10 ποτήρια νερό την ημέρα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι πολύ σημαντικό το έμβρυο να μένει ενυδατωμένο. Μπορείτε να εμπλουτίσετε το νερό σας, με φρούτα, δροσιστικούς  φυσικούς χυμούς, smoothies και οποιοδήποτε δροσιστικό ρόφημα επιθυμείτε.

4. Πάρτε έναν υπνάκο

Είναι ευεργετικό να ξεκουράζεστε γιατί δεν ηρεμείτε μόνο εσείς αλλά και το μωράκι σας. Γι αυτό δεν είναι κακό να παίρνετε που και πού κανέναν υπνάκο .

5. Διαλέξτε το σωστό παπούτσι

Διαλέξετε το παπούτσι που θα σας κάνει να νοιώθετε άνετα. Διαλέξετε ένα παπούτσι που κατά προτίμηση να έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να απορροφά τους κραδασμούς.

6. Όλες οι δουλειές το πρωί

Προγραμματίστε τις δουλειές σας, για νωρίς το πρωί. Τις πρωινές ώρες συνήθως έχει δροσερό καιρό και είναι ευκολότερο να κάνετε τις βόλτες σας.

7. Φορέστε ανοιχτόχρωμα ρούχα

Τα έντονα χρώματα απορροφούν τις ηλιακές ακτινοβολίες λιγότερο από τα σκούρα. Οπότε επιλέξετε έντονα χρώματα για το καλοκαίρι.

8. Χρησιμοποιήστε  Υψηλότερο SPF

Το δέρμα της εγκύου τείνει να είναι πιο επιρρεπές στην ηλιακή ακτινοβολία.  Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε αντηλιακό με υψηλό δείκτη προστασίας κάθε φορά που εκτίθεστε στον ήλιο.

9. Μην φοράτε Δαχτυλίδια

Πολλές φορές κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης πρήζονται τα δάχτυλα με αποτέλεσμα να σας πιέζουν αρκετά αν φοράτε δαχτυλίδια.

10. Πόδια ψηλά

Συνήθως η ζέστη του καλοκαιριού και η εγκυμοσύνη ισοδυναμεί συχνά με πρησμένα πόδια . Είτε στο γραφείο είτε στο σπίτι προσπαθήστε να βάλετε τα πόδια σας επάνω όποτε αυτό είναι δυνατό και θα νιώσετε μεγάλη ανακούφιση.

 * Απαγορεύεται η αντιγραφή, επικόλληση και αναδημοσίευση του με οποιονδήποτε τρόπο ή τεχνική μέθοδο χωρίς την πρότερη ρητή έγκριση του mommyandthecity.gr και του συγγραφέα/αρθρογράφου και δημιουργού του.

Δείτε Επίσης

εγκυμοσύνη

Οι 4 πιο συχνές ενοχλήσεις στην κύηση και πως να τις αποφύγετε

Οι καούρες, η ναυτία και ο εμετός, η δυσκοιλιότητα και τα φουσκώματα είναι τα 4 …

error: