Αρχική / Μητρότητα / Εγκυμοσύνη / Προγεννητική γιόγκα. Όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Προγεννητική γιόγκα. Όσα πρέπει να γνωρίζετε.

pregnancy-yoga-640x290-640x290

* Γράφει η Ειδική Συνεργάτης, Σάντυ Κουταλιανού Personal Trainer & Yoga Instructor

Έγκυος;; Η προγεννητική γιόγκα είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για σένα και το μωρό σου! Ανεξάρτητα από το αν έκανες γιόγκα πριν ή όχι, είναι βέβαιο πως θα σε βοηθήσει πολύ. Αφού πρώτα συμβουλευτείς το γιατρό σου και βεβαιωθείς πως μπορείς να το κάνεις, το ιδανικό θα ήταν να παρακολουθήσεις μαθήματα prenatal yoga από κάποιο πιστοποιημένο instructor. Στην περίπτωση όμως που έκανες γιόγκα πριν και θες να συνεχίσεις την πρακτική σου, ο παρακάτω οδηγός θα σου φανεί αρκετά χρήσιμος.

Διάβασε λοιπόν τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ της prenatal yoga:

ΝΑΙ λέμε. …
– Στους χαιρετισμούς στον ήλιο – βρες την παραλλαγή του για την εγκυμοσύνη.
– Στις όρθιες πόζες – κράτα τα πόδια σου πιο ανοιχτά για να δώσεις χώρο στο μωρό.
– Στις στάσεις που «ανοίγουν» τα ισχία – θα σου δώσουν ευλυγισία και θα κάνουν τον τοκετό πιο εύκολο.
– Στις στάσεις στήριξης στα 4 σημεία – γάτα ας πούμε, που μπορούν να βοηθήσουν να πάρει το μωρό τη σωστή θέση.
– Last but not least..! Στα συχνά έως πολύ συχνά διαλείμματα για νερό, ξεκούραση κατά τη διάρκεια της πρακτικής.
ΟΧΙ λέμε…
– Σε όλες τις ασκήσεις από πρηνή κατάκλιση – ακόμα και στις πρώτες εβδομάδες, μην δοκιμάζεις ασκήσεις όπου ξαπλώνεις στην κοιλιά σου.
– Στις ασκήσεις ενδυνάμωσης κοιλιακών – θα ακολουθήσει σύντομα καινούριο άρθρο με το γιατί.
– Στην Hot yoga – η μεγάλη αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος δεν συνίσταται σε καμία περίπτωση.
– Στις αναπηδήσεις – κάθε είδους, σε οποιαδήποτε εβδομάδα.
– Στις extreme διατάσεις – ΝΑΙ το σώμα σου αυτή την περίοδο εκκρίνει ρελαξίνη, κάτι που μπορεί να σε κάνει απίστευτα ευλύγιστη, όμως ΜΗΝ το παρακάνεις γιατί μπορεί να τραυματιστείς.
– Στις ανεστραμμένες πόζες – θέλουν προσοχή, ειδικά αν δεν τις έχεις ξανακάνει πριν την εγκυμοσύνη. Δοκίμασε μόνο με την επίβλεψη ενός πιστοποιημένου κ έμπειρου prenatal yoga instructor.

Τα ΝΑΙ και ΟΧΙ. …
Όπως λέω συνέχεια στα μαθήματά μου, δεν υπάρχουν ναι και όχι, απαγορευμένα και μη. ΕΣΥ και μόνο εσύ είσαι αυτή που ξέρει, ναι ξέρει, τι πρέπει να κάνει και τι όχι. Δεν είναι λίγες οι φορές που μαθήτριες μου αισθάνονται καταπληκτικά και απολαμβάνουν «δύσκολες» για την εγκυμοσύνη πόζες, ενώ νιώθουν δυσφορία στις πιο απλές και συνηθισμένες. Βρες λοιπόν τι είναι αυτό που ταιριάζει σε σένα (και την κοιλιά σου! ) , που σε κάνει να αισθάνεσαι όμορφα και σε βοηθά. Πάντα θεωρούσα το ένστικτο της μαμάς (και όχι μέλλουσας μαμάς. Θα το συζητήσουμε σύντομα αυτό! ) πιο δυνατό και σωστό από γιατρούς ή δασκάλους γιόγκα. Διάβασε το σώμα σου, μάθε το καλύτερα και φέρσου ανάλογα! Σε φιλώ!

* Το παρόν αποτελεί πρωτότυπο άρθρο και απαγορεύεται η αντιγραφή, επικόλληση και αναδημοσίευση του με οποιονδήποτε τρόπο ή τεχνική μέθοδο χωρίς την πρότερη ρητή έγκριση του mommyandthecity.gr και του συγγραφέα/αρθρογράφου και δημιουργού του.

Δείτε Επίσης

εγκυμοσύνη

Οι 4 πιο συχνές ενοχλήσεις στην κύηση και πως να τις αποφύγετε

Οι καούρες, η ναυτία και ο εμετός, η δυσκοιλιότητα και τα φουσκώματα είναι τα 4 …

error: