Αρχική / Οικογένεια / Μπαμπάς / Οι ευτυχισμένες μαμάδες βάζουν τα παιδιά τους νωρίς για ύπνο

Οι ευτυχισμένες μαμάδες βάζουν τα παιδιά τους νωρίς για ύπνο

%cf%80%ce%b1%ce%b9%ce%b4%ce%b9%ce%ac-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%8d%cf%80%ce%bd%ce%bf-%ce%bd%cf%89%cf%81%ce%af%cf%82_mommy

Όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε ότι τα παιδιά πρέπει να κοιμούνται καλά. Τώρα, μια καινούργια μελέτη από το Κέντρο Έρευνας για Παιδιά του Murdoch στην Αυστραλία και το Πανεπιστήμιο του New England έρχεται να μας πει ότι η ώρα που θα πάει για ύπνο το παιδί, είναι εξίσου σημαντική και αυτή δεν πρέπει να είναι μετά της 8:30 μμ. Στη μελέτη έλαβαν μέρος 3600 παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μελετών στην Αυστραλία «Growing up in Australia».

Οι επιστήμονες, στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων, τόνισαν πως όταν τα παιδιά κοιμούνται νωρίς, πέρα από τα οφέλη στη δική τους υγεία και ανάπτυξη υπάρχουν πολλά οφέλη και για τους γονείς. Αφού έχουν χρόνο μπροστά τους να κάνουν κάποιες δουλειές, να περιποιηθούν τον εαυτό τους, να επικοινωνήσουν σαν ανδρόγυνο και φυσικά να κοιμηθούν έναν ικανοποιητικό αριθμό ωρών ώστε να ξεκουραστούν. Έτσι,  έχουν μια πιο ισορροπημένη ζωή και μακροπρόθεσμα θετικά αποτελέσματα στην ψυχική και σωματική τους υγεία. Με λίγα λόγια, όταν τα παιδιά κοιμούνται νωρίς, ανεξάρτητα με το τι ώρα θα σηκωθούν το πρωί, οι γονείς είναι πιο ξεκούραστοι και πιο ευτυχισμένοι.

Σύμφωνα με την έρευνα, τα παιδιά που πέφτουν για ύπνο πριν τις 8:30 έχουν μακροχρόνια θετικά αποτελέσματα στην υγεία τους και καλύτερη ποιότητα ζωής ενώ οι μητέρες τους  παρουσιάζουν μια πιο υγιή πνευματική και συναισθηματική κατάσταση, σε σχέση με αυτές που τα παιδιά τους κοιμούνται αργά.

Να τι παθαίνει ένα μωρό όταν αγνοείτε το κλάμα του

«Η ώρα που ένα παιδί θα πέσει για ύπνο, μετρά», τονίζουν οι ερευνητές.

Τα αποτελέσματα τις έρευνας έδειξαν ότι η ώρα που το παιδί θα πάει για ύπνο έχει μεγαλύτερη σημασία για την υγεία τόσο τη δική του όσο και των γονιών του, από όσο πιστεύαμε μέχρι σήμερα.

Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει πως το 1/3 των παιδιών στην Αυστραλία αντιμετώπιζαν πρόβλημα στον ύπνο κατά τη νηπιακή τους ηλικία ή τα πρώτα σχολικά χρόνια. Η τελευταία αυτή έρευνα έρχεται να μας δείξει πως ο υγιής ύπνος δεν έχει απλά σχέση με το πόση ώρα κοιμάται το παιδί αλλά και με το πότε θα πέσει για ύπνο.

Η παρουσίαση της έρευνας εστίασε και σε άλλα προβλήματα που φαίνεται να σχετίζονται με τον ύπνο, όπως την αϋπνία, τον εθισμό στην καφεΐνη, τις επιβλαβής επιπτώσεις του τσιγάρου, των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, των κινητών τηλεφώνων αλλά και του εκνευρισμού ή των καυγάδων που υπάρχουν στο σπίτι, πριν τα παιδιά πέσουν για ύπνο.

 Εύα Ακριβοπούλου

* Το παρόν αποτελεί πρωτότυπο άρθρο και απαγορεύεται η αντιγραφή, επικόλληση και αναδημοσίευση του με οποιονδήποτε τρόπο ή τεχνική μέθοδο χωρίς την πρότερη ρητή έγκριση του mommyandthecity.gr και του συγγραφέα/αρθρογράφου και δημιουργού του.

Ωράριο Ύπνου ανα ηλικία παιδιού (4 μηνών-18 ετών)

Λατρεμένο μου Μωρό… Τα 32 λεπτά δεν είναι ύπνος!

Κοινός ύπνος (co-sleeping): Τι θα έλεγε το μωρό εαν μπορούσε να μιλήσει!

Δείτε Επίσης

rooming in-πόσο καλό κάνει στο νεογέννητο

Rooming in: Πόσο σημαντικό είναι για τις πρώτες ώρες ζωής του μωρού

Ο αγγλικός όρος όπως έχει επικρατήσει διεθνώς, αναφέρεται στην παραμονή του βρέφους στο ίδιο δωμάτιο …

error: